torsdag den 14. februar 2008

Nu med ko

PICOWSO'S MUSICIANS
Jeg har på det seneste fået flere og flere skår i mit ellers engang velplejede machoimage.
Jeg mener ellers at gøre hvad der står i min magt, for at have lige den lugt/duft ( vælg selv) af testosteron, der signalerer at her kommer en marsboer, som aldrig ferierer på tøse ( uden z tak) planeten Venus.
Det startede med en skilsmisse og en dertil hørende nysgerrighed om hvilken smag jeg mon havde.
Det kom måske mest bag på mig selv, for jeg havde slet ikke set den komme og som så mange andre ting, der kommer snigende ind på dig bagfra, er det for sent når du bliver opmærksom herpå...
Vel studsede jeg over, at jeg var begyndt at tale med om hvilken skyllemiddel ,der fik tøjet til at dufte bedst ( jeg har en svaghed for Bamseline, trods navnet) og var da også opmærksom på det faktum, at jeg den nat i New York faktisk så et helt afsnit af Sex and the city, men må dog her lige for en god ordens skyld forsvare mig med, at min mindste datter Anastasia var faldet i søvn i min arm og at fjernbetjeningen ikke duede!
Endnu før det, var det tårene i øjnene ved semisørgelige film, mine shopping ture til USA ( jeg indførte kun for de dengang lovlige 1200kr, især hvis Skat skulle læse med her) samt de faktum at jeg oftere og oftere blev spottet med velplejede negle....
Nu var min bedste veninde Sarah og jeg så på vores årlige snowboardcamp, som i år gik til Serre Chevalier , Frankrig. Det var den sidste dag og mens vi ventede på bussen, der skulle køre os til lufthavnen, slog vi tiden ihjel med at slentre lidt rundt og kigge på de få butikker der var.
Det var så her at jeg så en cowparade ko i vinduet og da jeg plejer at købe en ting med hjem fra hver rejse, gik vi ind for at checke udvalget ud.
Efter en kort betænkningstid valgte jeg ovenstående som nu står pænt på spisebordet i køkkenet.
Nu ved jeg ikke om sådan en ko er en speciel feminin genstand, men jeg tvivler dog på at hverken B.S eller formanden for VVV ( Vanløses vilde vindjakker) ville anse den for værende direkte machoorienteret.
Jeg skal nok bare forberede mig på, at det med tiden endda kan blive værre og så prøve at finde balancen....
Nå, det er ved at blive sent og jeg skulle gerne lige nå at kløve lidt træ til brændeovnen i bar overkrop, inden jeg smørrer mig in i 8 hour creme og går i seng:-)
Med mandhaftig hilsen
Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start