søndag den 24. februar 2008

Sagde jeg det???

Alt, hvad der kan opfindes,er allerede opfundet!!!!!
(Charles H. Duell, direktør for U.S. Patent Office, 1899)

Av, det var nok ikke et citat jeg kunne tænke mig skulle have hængende over mig og mine efterkommere i hverken hele eller halve århundreder....

Nu er det jo let at grine og latterliggøre andre, men man skal jo som bekendt ikke kaste med dværge, når man selv er en undermåler.

Her er et par mindre heldige udmeldinger som jeg har måtte æde igen....


" Ham Robbie Williams er en talentløs gøgler, det er kun Gary Barlow der har potentialet til at slå igennem"
Robbie bliver smidt ud af Take That og proklamerer at han går solo.

" Alle ved jo at de doper sig i Tour de France, men det bliver aldrig afsløret, da der er for store komercielle kræfter bag"
Et par år efter nærmere bestemt 1998, bliver Richard Virenque samt hans hold Festina sparket ud af Tour de France pga. dopinganklager. Dette bliver startskuddet til skandale på skandale for stort set alle prominente ryttere i feltet, Lance Armstrong har dog indtil videre klaret frisag.

" Clinton er da ikke så dum at han lyver under ed, hvis der er skyggen af risiko for beviser"
Vi kender alle historien, som var tæt på at vælte en af de mest elskede amerikanske præsidenter og som vel bare understreger hans popularitet.
" Vi skal bare skråne over her, så kommer vi tilbage på pisten"
30 marts 2005, umiddelbart før vi ser os fanget på en klippeafsats og må hentes op af Les deux Alpes fremragende bjergpatrulje. Tak til jer!!!!!!

" Dette lokale kunne ikke ligge bedre"
I forbindelse med etableringen af en kiosk på Jagtvej, som blev en dundrende fiasko.

" Finland har ikke skyggen af chance for at vinde EMGP nogensinde"
Sagt på et tidligt tidspunkt i mit liv og trukket tilbage i forbindelse med Lordi´s sejr 2006 i Athen.
" Selvfølgelig er de 2 solcentereksplosioner forbundet"
Det var så 2 drenge på henholdsvis 13 og 15 år der anstiftede den 2. brand og som blev anholdt et par dage efter. Gerningsmændene fra den første eksplosion er i skrivende stund stadig på fri fod.
Derudover er der et par mere interne citater som jeg vil lade stå for sig selv...
" Bare rolig, de kan slet ikke kaste de snebolde så langt"
" Hun går ikke efter forhøjet børnebidrag"
" De opstiller aldrig fotofælder her"
" Jeg er verdensmester i bordfodbold"
Jeg er overbevist om at, der vil komme mange flere (set i bagklogskabens klare lys) tåbelige udsagn fra min mund, livet udvikler sig nemlig aldrig helt som planlagt, heldigvis:-)
Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start