onsdag den 17. december 2008

Anussved

Så det var det i mente med fællessauna?
Hyg jer bare drenge, jeg prøver at kigge forbi senere;-)




For godt fem år siden var jeg en tur i Kildeskovssvømmehallen med pigerne, min ex og dennes godt tolvårige fætter...


Efter badet, spurgte jeg Mathias om vi skulle gå i sauna, da jeg erfaringsmæssigt vidste at tøserne ikke var de hurtigste dyr i skoven, således heller ikke i omklædningen...


Saunaen er næsten helt fyldt op, og vi sætter os på to pladser på nederste række...

En mand fra øverste række, begynder og fortælle til de andre hvor ulækkert det er, når folk ikke har deres håndklæde med ind...


Jeg kigger mig rundt og opdager, at vi er de eneste uden håndklæder, så jeg vender mig om og beder ham venligst at adressere kritikken til rette ejermænd, istedet for at sidde og tale bag ryggen på os.


Jeg svarer ham, at jeg i grunden ikke er uenig med kritikken, men at hele saunakonceptet igrunden vel er et ulækkert fænomen. Her sidder vi jo på rad og række og indånder sved fra hinandens, ja undskyld, testikler og endda det der er værre...


Manden begynder at forsvare sig med, at han ihvertfald ikke har lyst til at sidde på træ, der er gennemsyret af andre mænds sved fra anus.


Nu begynder de andre at blande sig, og en stor seriøs diskussion omkring anus´svedeevne, tager sin begyndelse...


Jeg kigger smilende på Mathias, som ser underlig ud i ansigtet...


Jeg rejser mig op og siger noget i retning af, at jeg kan høre bruserne kalde.


På vej ud i badet spørger drengen mig; "Alan, anus betyder røv ikke?


"Jep"


"Kan den svede?", fortsætter han.


"Mathias, om jeg så bliver tusinde år, er det ikke et spørgsmål jeg nogensinde kommer til at være begærlig efter at kende svaret på".


Jeg havde holdt øje med saunaen, og der var ingen der var kommet ud, da vi gik i ud til vores skabe.... Tværtimod var der gået en mand ind, uden håndklæde;-)


Jeg prøvede at undertrykke en hysterisk latter, da jeg tænkte på at de med garanti stadig sad og diskuterede derinde.


Vi gik ud i forhallen hvor pigerne allerede ventede...


"Far, hvad griner du af", ville Annabell vide..


"Ikke noget min lille skat", sagde jeg og kyssede hende blidt på panden...




Alan (med tildækket anus)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start