torsdag den 12. november 2009

Fast love anyone?

BT´s "kun for kvinder" offentliggjorde for noget tid siden, flg. undersøgelse i deres sektion.

Da dumsmarte bedrevidende kommentarer er mit speciale, kunne jeg selvfølgelig ikke sidde denne chance overhørig - især da emnet hurtig sex, som mand, interesserer mig.


Jeg har en idé om, at jeg ikke behøver at forklare hvor guiden stopper, og mine kommentarer starter... Here goes;


Hurtig sex er godt for forholdet. Hurtig sex er, ligesom kylling, godt for alt - Prøv at sige bare én dårlig ting om hurtig sex, eller kylling. Nej vel? Lad venligst være med at blande de to ting sammen, da det så alligevel ender med blive ulækkert.

Forspillet er overvurderet og har lille eller ingen betydning for om kvinden får orgasme eller ej, viser en ny undersøgelse. Fint, så springer vi den lille tidsrøver over.

Det betyder imidlertid ikke, at lange romantiske sexseancer bør droppes. De er også en vigtig ingrediens i et godt sexliv. Hmm...

Men lidt krydderi og en gang hurtig sex er også godt. Sådan, så er vi på banen igen.

Hvis du har lyst til ham, men ikke har hverken tid eller ønske om den fulde pakke med musik, stearinlys og kærtegn, så ender det ofte med at du dropper det hele. Og vi tager en spiller i badet - Det lyder faktisk værre end det er.

- Hurtig sex handler mere om lyst end om kærlighed. Men det betyder ikke, at du mangler respekt for din partner eller ikke er glad for ham, skriver Pepper Schwartz, professor ved University of Washington, på YourTango.com. Klog fyr ham Pepper Schwartz (Sort peber?)

- Hvis du bliver fornærmet over, at din kæreste har lyst til dig på den måde eller flov over, at du selv vil det, så har du ikke forstået, at hurtig sex også er en form for intimitet. Og en måde at komme af med overflødige kropsvæsker på en yderst behagelig måde.

Professoren har interviewet mange kvinder, som mere eller mindre siger det samme: - Nogen gange ønsker jeg bare at han skal tage mig, når jeg kommer ind af døren. Jeg vil føle, at han bare MÅ have mig.

Pepper Schwartz får støtte fra sexeksperten William Fitzgerald: Rart at have en at støtte sig til, når det bliver en anelse svært.

- Sex som giver indtryk af at haste, kan give et skub opad til begges selvtillid, fordi de bare må have hinanden, siger han til det amerikanske Cosmopolitan. "Jamen skat, jeg prøver bare at booste din selvtillid".



Seks hurtige råd.


Brug glidecreme. En kvindes bedste ven, når hun har travlt. Hvem har brug for ’opvarmning’, når man har glidecreme? Glidecremeidéen er fin, bare I husker på at vi mænd VIL bedrages...For os er en faket orgasme bedre end slet ingen orgasme. Mennesker der mener, at det er to sider af samme sag er...... kvinder. Derfor, brug endelig alle de gnidningshjælpemidler I måtte ønske, bare sørg for at vi ikke får stukket det i øjnene

Behold tøjet på. Det skaber en følelse af spænding og giver sexlivet et ekstra pift. Behold tøjet på. Yessirs, den er vi med på... Vi når jo alligevel ofte ikke at får det af, før forestillingen er omme.

Spil på det visuelle. Hun kan for eksempel røre ved sig selv, mens han kun må kigge på. Den visuelle del er også super, og idéen med at I rører jer selv, er et go fra vores side. Hvis I skulle have en god veninde, som kunne tænke...arrrgh det var bare for sjov.. Med mindre selvfølgelig, at I skulle være med på den:-)

Bind for øjnene .Det skærper sanserne og kan være meget ophidsende. Bind for øjnene.... Hmm.. det er meget afhængigt af, hvad der er i tv´et... Men tanken om at vi kan se tv imens, kan indimellem være en god tanke... Tag evt. også hovedtelefoner på, så vi kan tage vores mobil, hvis den skulle ringe - eller vi skal foretage et opkald.

Brug badet. Tøjet er alligevel taget af. Så nyd hinanden under den varme bruser. Sex under den varme bruser? Så længe at det ikke er under den kolde... Vi er stort set friske på sex alle steder, især hvis vi kan undgå for megen snak før og efter.

Indfør en sex-kode. Bliv enige om en sætning, der signalerer at det er tid til en ’quickie’. For eksempel ’Jeg vil have dig nu!’ eller ’Ta’ mig’. Og hvori ligger så koden? Jeg er forvirret... Dette er vel en klar udmelding og således ikke en kode. Men vi kan selvfølgelig aftale andre koder på samme præmisser... Kunne du tænke dig noget at spise, siger du f.eks "Jeg er sulten", eller klassikeren "Skal vi spise?".



Så nåede vi igennem Cosmopolitan´s guide om hurtig sex, og jeg må sige at jeg tilslutter mig forslaget.

Selvfølgelig vil mine synspunkter være farvet af de enorme mængder testosteron, der strømmer igennem min årer, især den store der ligger lige oven på min host host svulmende biceps.

Faktisk er mit ego så machopræget, at jeg har set mig nødsaget til at pakke det ind i en svæklingekrop, med pletvist skaldet isse og et altid undskyldende udtryk i ansigtet....

Jeg grinte forøvrigt lidt da jeg læste de seks gode råd, samtidig med at det overraskede mig, at forfatteren havde modstået fristelsen til at skrive "sex gode råd".

Ellers alt i alt en god artikel, og det er fantastisk hvad professorer ender med at kunne ræsonere efter få decaders studier...

Så kan jeg godt ærge mig over, at jeg aldrig nåede længere end niende klasse - men det betyder så ikke at jeg ikke kan bruge de akademiske erfaringer - især når de er til egen fordel.

Nå jeg smutter...

Jeg skal lige printe original artiklen ud, så den tilfældigt kan lande på Kristina´s natbord...

Manner jeg glæder mig allerede - hvad man ikke gør for at sikre sit forhold;-)

Cosmo (Soon to be "Mr one minut man)

3 kommentarer:

Klokken 14. november 2009 kl. 16.31 , Anonymous Jan sagde ...

"Skal vi spise?" Den havde jeg sgu ikke hørt før :D

Hvad med "Skal vi besøge pølsemanden?" Hm...

 
Klokken 16. november 2009 kl. 18.00 , Blogger Erna sagde ...

Altså så vidt jeg husker, så henvender Cosmo sig netop til den seksuelt frigjorte kvinde. Hvorfor så bruge plads og papir, på at overbevise hende?

Ja, jeg forundres blot. Men jeg siger så også sjældent "nej" til en hurtig orgasme. ;)

 
Klokken 16. november 2009 kl. 20.11 , Blogger Cosmocph sagde ...

Se, det er kvinder som dig vi mænd kan lide kære Frk. Lola;-)

PS. Jan nikker fra sofaen..

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start