lørdag den 8. marts 2008

Tvangstanker 2

Alle de faste læsere af min blog ( keep on dreaming, Alan) ville måske kunne huske kvinden fra mit lokale FitnessDk center, der havde forelsket sig i én speciel elliptical maskine...

Nu ville skæbnen, at den 1. gang jeg så hende efter at jeg havde skrevet mit indlæg, stod hun på maskinen ved siden af!!??

Jeg må indrømme at jeg missede noget med øjnene... Nu havde jeg set hende hele det sidste år stå på dén maskine og første gang jeg nævner det, skifter hun øjeblikkeligt...

Timingen fik sat gang i mine spekulationer....

Havde hun på en eller anden mærkelig måde læst min blog og nu drev gæk med mig?

Var hun kommet frem til, at det var på tide at bryde med hendes tvangstanker, inden de tog magten fra hende?

Så idag da jeg lige var der på et hurtigt træningspas, så jeg mit snit til at undersøge sagen nærmere, da det var udenfor hendes træningstid....

Jeg gik afslappet derover, rykkede lidt i den ene af maskinens " arme" mens jeg drejede mit hovede og kiggede på maskinens display.

Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så " Ude af drift" skiltet der var påklistret....

Nu er det så jeg tænker, hvad hun mon gør når hendes gamle yndlingsmaskine bliver repareret og hun måske har fået et personligt forhold til nr 2 fra venstre...

Jeg er lidt spændt, så har overvejet at gå i receptionen og bede dem om at få den klar hurtigst muligt.

Jeg skal bare lige finde et godt argument, når de spørger mig hvad der er galt med de 5 andre;-)

Stay tuned

Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start