søndag den 6. april 2008

You are a winner!!!

Da Anastasia i dag fandt ud af, at det var livsnødvendigt at se Mr. and Mrs. Smith og det ikke er en dvd jeg ligger inde med, måtte jeg ind på et suspekt videostreaming site.

Læsere uden børn, vil måske stille sig uforstående overfor denne form for behagesyge, men da jeg lige havde købt den nye Anthony Robbins bog, " Væk din indre gigant", så jeg et egoistisk snit, til at få en times koncentreret læsefordybelse....

Da vi kom ind på siden poppede der så den sædvanlige " CONGRATULATIONS" op, men denne gang, var det efterfulgt af et " THIS IS NOT A JOKE, YOU ARE THE ........ 4,100,048,306th VISITOR.

Jeg har ofte været besøgende nr 10/12/15 millioner, men aldrig helt oppe i Milliardklassen, så selvfølgelig følte jeg mig heldig...

Nu er jeg ikke sikker på, at min lokale IT nørd har tid til at komme og rense min pc for div. vira, så jeg droppede at gå ind for at se, hvad dette magiske nummer kunne indbringe mig i guld, platin og ædelstene...

Da jeg er lige så lidt matematisk, som sprogligt begavet, kan dette nummer, som i mine øjne ikke ser specielt ud, jo alligevel måske være det et af de mest respekterede primtal... Eller noget... Og derfor ville retfærdiggøre, at jeg bestemt skulle føle mig som " One of a kind" og derfor overdrysses med div. værdier...

Men tænk nu, hvis tallet slet ikke er så specielt og de bare deler penge ud til højre og venstre.....

Jae, nu bliver det spændende, for hvis et tilfældigt nummer bliver rigt belønnet, så tænk på hvad et ordnet tal kunne indbringe....

Så fangede jeg din interesse og jeg er sikker på at vi nu sidder og tænker det samme.....

Om små 900 millioner hits, runder vi nemlig besøgende nummer 5 milliarder...

Det er da et fint rundt tal, der er til at tage og føle på og som følge deraf, naturligvis må udløse den helt store jackpot!

Jeg har derfor tænkt mig, at dedikere 2 timer af mit liv hver dag for at blive dén heldige, der vinder den helt store gevinst og så vil jeg herfra leve et liv i sus og dus.

Tænk sig, at det er så enkelt... Jeg fristes næsten til at udbryde " heureka!!!!"

Nu er det jo ikke noget, vi skal gå og tale for meget om, da vi i sagens natur, jo ikke har brug for flere konkurrenter end højest nødvendigt...

Når jeg vinder, har jeg tænkt mig at invitere alle jer mine faste læsere, til et storstilet arrangement, afholdt i en god vens hælebar efter lukketid.

Ses vi?? Det tror jeg nok at vi gør;-)

Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start