torsdag den 3. april 2008

Se min hæmoride!!

Lad det være sagt med det samme.....

Du behøver ikke at kigge nærmere på billedet, her til højre.

Det er så bare svært nu, når det først er inde i dit hovede, at du skal lade være, men det er en anden sag, som kan blive fulgt af et evt senere indlæg...

Dette billede, som mit indlæg faktisk slet ikke skulle handle om, er bare et jeg har fundet på nettet til lejligheden, da jeg "picgooglede" ( det var et ord jeg lige fandt på) " se mit sår" og er en side om en fyr, der ville vise os en masse før og efter billeder af sit tandsæt......

Nu ved jeg ikke, hvilke skumle motiver der driver vores ven, til at lægge den slags billeder på nettet, men jeg bad selv om det, da jeg gik ind på siden og det var faktisk dét mit indlæg skulle handle om....

I går kom en kunde ind i min butik. Jeg havde ikke set hende i et par år og hun virkede glad og veloplagt....

" Hvordan går det så?" begyndte jeg måske en anelse overfladisk....

Det spørgsmål skulle jeg snart komme til at fortryde, for nu begyndte hun ekstatisk at fortælle om hendes paradentoseramte mund, som nu lige var kommet i behandling...

Hun kom faktisk lige fra tandlægen og ville meget gerne lige vise mig, hvad der indtil videre var blevet lavet....

Jeg er ikke af nysgerrig natur og slet ikke når det omhandler andre menneskers dårlige hygiejne, i munden såvel som andre steder...

" Hold da op" var det eneste jeg umiddelbart kunne fremstamme, da hun klikkede noget af sin undermund af, hvor der nærmest var strøet et par tænder ud hist og her, og med et halvt tandløst smil, stak hun protesen helt op i mit måbende ansigt.

" Du kan se her" sagde hun mens hun gabte højt op, " at de andre tænder ikke har det for godt"...

Det, kunne der slet ikke herske nogen form for tvivl om, tro mig de bisser havde set bedre dage!!!

Nu er det så, jeg gerne ville fortælle at jeg ikke er sippet og at det bare er grænseoverskridende og situationsfornemmelsesforladt ( er det mon et ord?) at vise sine dårligdomme frem til fremmede mennesker på den måde.... Men jeg er sippet og det vil jeg i denne sammenhæng, kræve min ret til at være..... Når det så er sagt, er jeg dog ikke så humorforladt, at jeg ikke kan se det grinagtige i situationen og så holdt det stykke chokolade, jeg var ved at spise da hun kom, da et par timer længere;-)

Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start