onsdag den 9. april 2008

Glemmer dig aldrig!!!














Jeg var for ung, for uvidende
til at se, hvor stort et menneske du var
til at forstå, hvad du kom til at betyde
for min fremtid, mit liv
jeg skylder dig så meget
så uendeligt meget


Jeg havde for travlt, var for optaget
af hvad der foregik i mit liv
til at lytte til, hvad der skete i dit
og nu når jeg er klar
er det bare for sent
alt alt for sent


Jeg husker den dag så tydeligt
den sidste gang jeg så dig
du kom forbi for at besøge mig
det var sommer, 98
det var dit livs efterår
eller rettere vinter

Så nu står jeg bare her
uden en plan, eller et håb for
hvordan får jeg vist dig
min respekt, min taknemmelighed
nu da du er væk
helt væk og fuldstændig borte

Ville ønske at jeg fik muligheden
ville ønske at jeg bare én gang
kunne forløse min smerte
og fortælle dig at selvom du er borte
lever mindet om dig stadig
dybt dybt i mit hjerte

TAK!

Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start