mandag den 14. april 2008

Yrrk!!

Forleden dag stod jeg i min forretnings døråbning og så på livet, der udspillede sig for mine øjne....

En pige stod med en hund i snor, et par meter fra mig ,og mens hun var beskæftiget med at tale i mobil, ja så var hunden travlt optaget af at, hmm... Det kan ikke skrives så det på nogen måde rimer, så se venligst på billedet ovenover tak!

Folk med mad i hånden, rådes imidlertid til at lade være....

Anyway, pludselig holdt den op og kom hurtigt på benene....

Den begyndte at trække i snoren og logre kraftigt med halen...

En middelaldrende kvinde kom smilende imod den og greb dens forpoter, da den stilte sig på bagbenene....

Hunden begyndte nu at slikke kvinden i hele hovedet, mens hun grinte og nussede den i nakken...

" Det er sandeligt ved at blive forår", sagde jeg lavmælt, mens jeg lukkede døren bag mig inde i butikken...

Ja, jorden er sandelig et underfundigt sted at leve;-)

Alan

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start